Provident
blog

Melyek az Otthoni Szolgáltatás előnyei?

Melyek az Otthoni Szolgáltatás előnyei?

Otthoni Szolgáltatás igénylése esetén a hitelbírálat és a szerződéskötés előre egyeztetett időpontban az Ön otthonában történik, valamint pozitív hitelbírálat esetén a kölcsön összegét – a szerződés megkötésével egyidejűleg, – készpénzben, – banki ügyintézés nélkül, – otthonában veheti át területi munkatársunktól. Ezen felül a törlesztő részleteket bankszámla használata nélkül, Önnel előzetesen egyeztetett időpontban, otthonában, készpénzben törlesztheti területi […] Tovább olvasom

Felmondható az Otthoni Szolgáltatás nyújtására létrejött megbízási szerződés?

Felmondható az Otthoni Szolgáltatás nyújtására létrejött megbízási szerződés?

– Ön az Otthoni Szolgáltatásra irányuló megbízási szerződést bármikor felmondhatja a Providentnek címzett írásbeli értesítéssel, amennyiben a kölcsönszerződés és az Otthoni Szolgáltatásra vonatkozó megbízási szerződés alapján nem áll fenn hátraléka. – A felmondáshoz Önnek írásban meg kell adnia azt a lakossági forint bankszámlaszámot, megjelölve a számlatulajdonos nevét, ahonnan a kölcsönszerződés szerint a törlesztőrészletek átutalását teljesíteni […] Tovább olvasom

Hogyan szüntethető meg a szerződés?

Hogyan szüntethető meg a szerződés?

1. Előtörlesztés – Ön bármikor élhet a kölcsön előtörlesztésének jogával. – A Provident előtörlesztési díjat nem számít fel és az előtörlesztés miatt felmerült költségeit nem érvényesíti. – Teljes előtörlesztés esetén Ön köteles Társaságunk részére megfizetni a kölcsön teljes összegének még meg nem fizetett részét, a tartozás rendezésének időpontjáig esedékessé vált ügyleti kamatot, az esetlegesen felmerült […] Tovább olvasom

Hogyan kezelik személyes adataimat?

Hogyan kezelik személyes adataimat?

Minden információt, illetve személyes adatot, amelyet Ön megoszt velünk a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint kezeljük, kölcsönével kapcsolatos adatokat kizárólag Önnek, illetve jogszabályban meghatározott alaki és tartalmi kellékekkel rendelkező meghatalmazás esetén a meghatalmazott részére adunk át. A megjelölt személyeken túl munkatársaink feladatkörük elvégzéséhez szükséges mértékben férnek hozzá az Ön személyes adataihoz. Adatkezelési tájékoztatónkat a honlap alján található […] Tovább olvasom

Hogyan jelezhetem a panaszomat?

Hogyan jelezhetem a panaszomat?

SZEMÉLYESEN A Társaság a személyesen tett szóbeli panaszokat valamennyi Ügyfélpontjában fogadja, azok nyitvatartási idejében. – elsősorban a 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10/B szám alatti telephelyén – munkanapokon hétfőn 8 órától 17 óráig, – valamint keddtől pénteken 8 órától 16 óráig, továbbá – valamennyi Ügyfélpontjában fogadja, azok nyitvatartási idejében. A Ügyfélpontok elérhetőségét itt találja: Ügyfélpontok […] Tovább olvasom

hírlevél feliratkozás