Provident
blog

Vegyél hazait! – Ismerd meg a magyar ruhamárkákat

Ha te is a slow fashion, a fenntarthatóság és egyben a hazai vállalkozások támogatása mellett tetted le a szavazatodat, akkor itt az ideje, hogy körbe járd velünk a magyar divat szcéna egyik szegletét! Itt az idő, hogy te is támogasd a magyar vállalkozásokat, hiszen a mostani gazdasági helyzetben kiemelten fontos, hogy hazai termékeket vásároljunk, mivel ezzel nem csak a környezetet óvjuk, de a hazai gazdaságot is támogatjuk!

Ismerj meg néhány magyar márkát, amiket természetesen a teljesség igénye nélkül válogattunk össze, hiszen szerencsére a napjainkban már egyre többen vágnak bele a saját márkájukba.

 

ViktoriaBolla

Viki 2018-ban tért vissza gyerekkori álmához, ahhoz, hogy olyan ruhákat tervezzen a modern nők számára, amik önbizalommal és öntudattal töltik el a viselőjét. Márkájának az egyik alapvetése, hogy minden nőnek szüksége van minőségi alapdarabokra, amik éveken át megbízható darabjai lesznek a ruhatáruknak.

A holnapon is ez olvasható:” Alapdarabok egy kis csavarral, mindennapi modern hercegnőknek”

Megjelenése óta eddig szezonális kollekciókkal jelentkezett, azonban hamarosan egy állandó basic kollekció is elérhető lesz a kínálatukban. Ha te is oda vagy a modern, nőies ruhákért, akkor nézz körül az oldalukon és dobd fel a ruhatáradat!

vegyél hazait

Basic by Lukovics Tamara

A márka, ami az alapdarabokra épült fel: a fekete, a fehér, némi szürke és bézs színek dominálnak Lukovics Tamara márkájában. A koncepciója olyan ruhadarabok megalkotása volt, amik lehetnek hétköznapi szettek alapjai, de egy kis csavarral már akár alkalmi, ünnepi viseletként is megállják a helyüket.

A különféle stílusú pólókhoz és ruhákhoz csak a megfelelő cipőt és kiegészítőket kell megválasztanod és indulhatsz is a Balatonhoz egy hosszú hétvégére, munkába vagy éppen egy vacsira a barátnőkkel!

Provident tipp: Válaszd a Provident heti kölcsönét, vagy akár a havi kölcsönét és valósítsd meg az elképzeléseidet!

HeyJulie

Már te is biztosan hallottál az „énidőről” és a mögötte álló koncepcióról is, ami igyekszik hangsúlyozni, hogy mennyire fontos is az, hogy rendszeresen áldozzunk időt és energiát saját magunkra, azért, hogy feltöltődhessünk testileg és lelkileg egyaránt.

Julcsi éppen ezért alkotta meg az „Énidő” ruhát, ami azt az elképzelést követi, hogy bárhol is töltjük a magunkra szánt időt, legyen egy kényelmes mégis csinos szettünk, ami hű társunk lehet ez idő alatt (is).

Nem is olyan rég, 2019-ben jelentek meg az első darabok és már akkor is a fenntarthatóság is fontos szerepet játszott az öngondoskodás eszméjének a hirdetése mellett. Azóta már több ruhadarabot is megtalálunk a márka kínálatában, többek között: rövid ujjú pólókat valamint rövid és hosszú szárú nadrágokat egyaránt.

vegyél hazait

NANA’S

Drencheva Nati 2015-ben alapította meg a saját márkáját, azzal a céllal, hogy egyedi, hordható és egyben megfizethető női ruhákat tervezzen. Eredetileg egy mini kollekcióval indult a márka, amiben mindössze 12-15 darab volt, ma már azonban elérhető egy állandó vonal és emellett gyakran jelentenek be kapszula kollekciókat is. Néhány hónapja bevezettek egy új irányvonalat, a „Stay cool at home-ot”, amiben olyan darabok találhatóak meg, amik kényelmes és egyben stílusos otthoni viseletet biztosítanak.

Válogass te is csinos, nőies és egyben egyedi darabok között, ha te is szeretnél valami igazán különlegeset vinni a megjelenésedbe!

 

Neked melyik márka nyerte el a tetszésedet?