Provident
blog

Mit tegyen, ha fizetési nehézségekbe ütközik a Provident kölcsön törlesztése során?

Mit tegyen, ha fizetési nehézségekbe ütközik a Provident kölcsön törlesztése során?

Sajnos bárkivel előfordulhat, hogy valamilyen, akár tőle független külső okból kifolyólag egy időre képtelenné válik a felvett kölcsön törlesztésére. Amennyiben ilyen helyzetbe került, első lépésként pontosan mérje fel anyagi körülményeit annak érdekében, hogy tisztában legyen a bevételeivel és a kiadásaival, hiszen, ha tudja, hogy miből gazdálkodik egy hónapban, lehetősége nyílhat akár arra is, hogy átcsoportosítson, […] Tovább olvasom

Hogyan szüntethető meg a szerződés?

Hogyan szüntethető meg a szerződés?

1. Előtörlesztés – Ön bármikor élhet a kölcsön előtörlesztésének jogával. – A Provident előtörlesztési díjat nem számít fel és az előtörlesztés miatt felmerült költségeit nem érvényesíti. – Teljes előtörlesztés esetén Ön köteles Társaságunk részére megfizetni a kölcsön teljes összegének még meg nem fizetett részét, a tartozás rendezésének időpontjáig esedékessé vált ügyleti kamatot, az esetlegesen felmerült […] Tovább olvasom

Mi történik, ha nem szerződés szerint fizetem a kölcsön törlesztőrészleteit?

Mi történik, ha nem szerződés szerint fizetem a kölcsön törlesztőrészleteit?

– Fontos, hogy Ön minden esedékességkor a törlesztőrészletek teljes összegét befizesse, hiszen amennyiben Ön az esedékes törlesztőrészletet nem, vagy nem teljes egészében fizeti meg, akkor a Provident késedelmi kamatot, illetve késedelmi díjat jogosult felszámítani. A nem szerződésszerű teljesítés esetén fizetendő díjak mértékét a Kondíciós Lista tartalmazza. – Nem szerződésszerű teljesítés esetén késedelmi kamatot Ön az […] Tovább olvasom

Hogyan kezelik személyes adataimat?

Hogyan kezelik személyes adataimat?

A Provident az ügyfelek, illetve hiteligénylők személyes adatait a hatályos adatvédelmi jogszabályok szerint kezeli. Kölcsönével kapcsolatban adatokat kizárólag Önnek, illetve – jogszabályban meghatározott alaki és tartalmi kellékekkel rendelkező – meghatalmazás esetén az Ön által meghatalmazott személy részére adunk át. Munkatársaink csak a feladatkörük elvégzéséhez szükséges mértékben férnek hozzá az Ön személyes adataihoz. A Provident Adatkezelési […] Tovább olvasom

Mindenképpen szükségem van bankszámlára ahhoz, hogy Provident kölcsönhöz jussak?

Mindenképpen szükségem van bankszámlára ahhoz, hogy Provident kölcsönhöz jussak?

A kölcsön folyósításának feltétele, hogy Ön rendelkezzen saját vagy közös tulajdonában álló lakossági forint bankszámlával, vagy lakossági forint bankszámla feletti korlátlan rendelkezési joggal. Ha azonban a kölcsön mellé, külön díj ellenében igénybe veszi Otthoni Szolgáltatásunkat, akkor nincs szükség bankszámlára. Ebben az esetben, a kölcsön összegét, a szerződés megkötésével egyidejűleg, készpénzben, a saját otthonában veheti át területi […] Tovább olvasom

Milyen dokumentumokat szükséges bemutatni a Provident kölcsön igénylésekor?

Milyen dokumentumokat szükséges bemutatni a Provident kölcsön igénylésekor?

A kölcsön igényléséhez az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatni: a) érvényes személyazonosságot igazoló okmány, mely lehet érvényes személyi igazolvány, ideiglenes személyi igazolvány, útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély b) lakcímet igazoló okmány lakcímkártya vagy amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás […] Tovább olvasom

Hogyan történik a hitelbírálat és a szerződéskötés a Providentnél?

Hogyan történik a hitelbírálat és a szerződéskötés a Providentnél?

A telefonon, honlapunkon keresztül vagy munkatársunk útján jelzett kölcsönigénylési szándékát követően munkatársunk telefonon megkeresi Önt. Ezt követően Önnek egy előre egyeztetett időpontban kirendeltségünkbe kell befáradnia, ahol tájékoztatást kap a kölcsön feltételeiről, jellemzőiről, a kölcsönigényléshez szükséges dokumentumokról, illetve megtörténik a kölcsönigény felvétele is. A kölcsönigényléshez szükséges valamennyi dokumentum hiánytalan bemutatása esetén a munkatársunk nyomban elindítja a […] Tovább olvasom

Mi az a Jövedelemarányos Törlesztés Mutató?

Mi az a Jövedelemarányos Törlesztés Mutató?

– A Magyar Nemzeti Bank elnökének 32/2014. (IX. 10.) rendeletével bevezetésre került az ún. Jövedelemarányos Törlesztőrészlet Mutató (JTM). – A jövedelemarányos törlesztőrészlet mutató egy mutatószám, amely az ügyfélnek a hitelnyújtást követően fennálló havi adósságszolgálata és az igazolt havi nettó jövedelmének hányadosa. Adóstársak esetén valamennyi adóstárs havi adósságszolgálata és igazolt havi nettó jövedelme összesítve értendő. – […] Tovább olvasom

hírlevél feliratkozás