A panaszát jelezheti írásban, telefonon és személyesen, szóban.
Legegyszerűbben és leggyorsabban online a https://www.provident.hu, vagy a https://providentonline.hu weboldalak Kapcsolat menüpontjában elérhető űrlapon teheti meg panaszát.
Ezenfelül az írásba foglalt panaszát eljuttathatja nekünk
- személyesen, vagy más által átadott irat, így különösen meghatalmazott útján;
- postai úton – a levelet az Ügyféltájékoztatási Csoport részére címezve – a 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10. B. ép. címre;
- elektronikus úton a provident@provident.hu e-mail címre; illetve
- telefaxon a 06 1 354 4072-es számra.
Illetve panaszát írásban panasz-bejelentő nyomtatványon is bejelentheti, melyet a Társaság weboldalain található Panaszkezelési tájékoztató menüpont alatt érhet el.
A telefonon közölt panaszt a +36 1 99 99 609-es telefonszámon a Központi Telefonos Ügyfélszolgálatunk munkatársai hétfőtől szombatig 7 óra 30 perctől 20 óráig fogadják.
A Provident a személyesen tett szóbeli panaszokat valamennyi, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében – azaz valamennyi Ügyfélpontjában – fogadja, azok nyitvatartási idejében, melyről a Központi Telefonos Ügyfélszolgálaton (06 1 99 99 666) érdeklődhet.
Az Ügyfélpontok elérhetőségét és nyitvatartási idejét a Társaság honlapja (www.provident.hu/kapcsolat/ugyfelpontok ) is tartalmazza.
A panaszkezeléssel kapcsolatban részletes tájékoztatást a Panaszkezelési Szabályzat tartalmaz, amely szintén a Társaság weboldalain található Panaszkezelési tájékoztató menüpontban érhető el.