Hogyan jelezhetem a panaszomat?

SZEMÉLYESEN

A Társaság a személyesen tett szóbeli panaszokat valamennyi Ügyfélpontjában fogadja, azok nyitvatartási idejében.
– elsősorban a 1134 Budapest, Váci út 49. szám alatti telephelyén
– munkanapokon hétfőn 8 órától 17 óráig,
– valamint keddtől pénteken 8 órától 16 óráig, továbbá
– valamennyi Ügyfélpontjában fogadja, azok nyitvatartási idejében.
Az Ügyfélpontok elérhetőségét itt találja: Ügyfélpont

Ügyfélpontok nyitva tartási idejéről kérjük tájékozódjon Központi Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (+36 1 99 99 609), ahol időpontot is tud foglalni az ügyintézésre.

TELEFONON

A telefonon közölt panaszt a +36 1 99 99 609-es telefonszámon (Központi Telefonos Ügyfélszolgálaton) a Társaság munkatársai hétfőtől szombatig 7 óra 30 perctől 20 óráig fogadják.

ÍRÁSBAN

Az írásba foglalt panaszt
– személyesen, vagy más által átadott irat, így különösen meghatalmazott útján;
– postai úton 1082 Budapest, Futó u. 47-53. (a levelet az Ügyféltájékoztatási Csoport részére címezve);
– elektronikus úton a provident@provident.hu e-mailcímen;
– telefaxon a 06 1 354 4072-es számon juttathatja el Társaságunkhoz.
A panaszkezeléssel kapcsolatban részletes tájékoztatást a Panaszkezelési Szabályzat tartalmaz, melyet itt érhet el: Panaszkezelési Szabályzat.
Panaszát az alábbi panasz-bejelentő nyomtatványon is bejelentheti: Panasz-bejelentő nyomtatvány

hírlevél feliratkozás