Provident
blog

Megújult GYIK oldalunk: még több kérdés és válasz érthetően, áttekinthetően

Régóta terveztük és most meg is valósítottuk: ráncfelvarráson esett át GYIK oldalunk, hogy könnyen és gyorsan tájékozódhass minden kölcsönnel kapcsolatos információról. Az új dizájn és struktúra révén az oldal sokkal letisztultabb és átláthatóbb, így egyszerűen és gyorsan böngészhetsz a különböző kategóriák és téged érdeklő kérdések között, hogy megtaláld a keresett információkat. 

Jelen cikk általános jellegű tájékoztatást nyújt a részletezett témával kapcsolatban. A cikk nem minősül útmutatónak, tanácsnak. Kérjük, hogy minden esetben olvasd el a témában fellelhető egyéb információs tartalmakat, illetve kérd szakértő segítségét.

GYIK, a Te online segítőd

A hitelfelvétel kapcsán biztosan valószínűleg ezer és egy kérdés fogalmazódik meg benned, de talán nincs időd és energiád minden információt végigolvasni, ezért jól jön egy olyan oldal, ahol célzottan találod meg a szükséges tudnivalókat. Erre azonnali megoldás a GYIK, azaz a Gyakran Ismételt kérdések.

A GYIK legfőbb előnyei

Nézzük most meg, hogy miért is lesz annyira hasznos számodra új Gyakran Ismételt Kérdések oldalunk.

Gyors és kényelmes válaszok

A Gyakran Ismételt Kérdéseket úgy kell elképzelni, mint egy konzerv ügyfélszolgálatot. Itt megtalálhatod az összes olyan fontos és hasznos kérdést és választ, amely kölcsönigényléskor, hitelbírálatkor, szerződéskötéskor felmerülhet. Mindezt anélkül, hogy telefonálnod kellene, vagy személyesen felkeresned ügyfélpontjainkat. Ezzel rengeteg utánajárást, energiát takaríthatsz meg.

Információk a hét minden napján 24 órában

Az GYIK óriási előnye, hogy  bármikor elérhető, így a napodat nem szükséges az ügyfélszolgálat elérhetőségéhez igazítanod. Ez különösen akkor jön jól, ha sürgős információra van szükséged.

Provident tipp: Válaszd a Provident heti kölcsönét vagy havi kölcsönét, és valósítsd meg az elképzeléseidet!

Pénzügyi fogalmakkal ismerkedhetsz meg

Egy hitelfelvétel kapcsán számos olyan pénzügyi kifejezés merülhet fel, melynek nem vagy pontosan tisztában a jelentésével. A GYIK-ben megtalálod ezek pontos jelentését, ami segíthet a megalapozott döntések meghozatalában. 

Ilyen például, hogy:

  • Mit jelent a THM?
  • Mi az a Jövedelemarányos Törlesztés Mutató?
  • Mit takar a KHR lista?

Új kérdések és még bővebb válaszok

Új GYIK oldalunkat maximálisan az igények szerint alakítottuk ki, felhasználva ügyfélszolgálatunk többéves tapasztalatát. Így olyan információk is bekerültek gyűjteményünkbe, amelyekkel korábbi oldalunkon még nem találkoztál. Valamint igyekeztünk még érthetőbben és részletesebben választ adni a már korábban is népszerű témákra.

Miben segít a GYIK?

Az összes kölcsönigényléssel kapcsolatos kérdést 6 kategóriába csoportosítottuk, ami segít a könnyebb eligazodásban és hogy minél gyorsabban megtaláld a számodra fontos információ. De lássuk, mikre kaphatsz választ a megújult GYIK-ben.

Kölcsönigénylés

A kölcsönigénylés kapcsán többféle kérdéskör is felmerülhet, ezekre igyekszünk minél részletesebben válaszolni, így például választ kaphatsz arra, hogy:

  • Mire figyelj hitelfelvétel előtt?
  • Milyen kölcsöntípusok vannak?
  • Mekkora összeget vehetsz fel?
  • Melyek a Provident kölcsön feltételei?
  • Mi történik akkor, ha korábban elutasították a hitelkérelmedet?
  • Hogyan igényelhetsz kölcsönt?
  • Mit kell tudni a hitelfolyósításról és törlesztésről?
  • Mennyi idő alatt kaphatsz kölcsönt?
  • Meddig kell visszafizetned a hitelt?
  • Van-e lehetőség előtörlesztésre?
  • Hogyan fizethetők a törlesztőrészletek?

Hitelbírálat és szerződéskötés

A legtöbbeket érdeklő kérdés, hogy hogyan zajlik a hitelbírálat folyamata, illetve mire lesz szükség a szerződés elkészítéséhez.

Ezért hasznos lehet tudni például, hogy: 

  • Milyen dokumentumok érdemes előkészítened?
  • Szükséges- bankszámla a hitelfelvételhez?
  • Hogyan történik a személyes adatok kezelése?
  • Hogyan szüntethető meg a szerződés?

Előrelátó csomag

Ügyfélszolgálatunkra sok megkeresés érkezik az Előrelátó Csomaggal kapcsolatban is. Ezért részletesen megtudhatod, hogy:

  • Mit tartalmaz az Előrelátó Csomag? 
  • Hogyan igényelhető? 
  • Milyen gyakorisággal kell fizetni? 
  • Felmondható az Előrelátó Csomag?

Otthoni Szolgáltatás

Otthoni Szolgáltatásunk nagyon népszerű a providentesek körében, ezért számos kérdés merül fel ezzel kapcsolatban is, így például hogy:

  • Mit kell tudni a hitelbírálatról és a szerződéskötésről Otthoni Szolgáltatás esetén?
  • Hogyan törleszthető a hitel? 
  • Felmondható az Otthoni Szolgáltatás szerződés?

KHR lista

A kölcsönfelvétel kapcsán nagyon gyakran előkerül az ún. KHR – korábbi nevén BAR – lista. Ezért minden fontos tudnivalót összegyűjtöttünk a KHR listáról és az adatok lekérdezéséről.

Többek között, hogy: 

  • Mi az a pozitív KHR lista?
  • Mit jelent a negatív KHR lista és hogyan érinti ez a hitelfelvételt?
  • Mikor törlik az adatokat a KHR negatív listáról?

Panaszkezelés

Ügyfelünk panaszait kiemelt ügyként kezeljük, ugyanis fontos számunkra az elégedettség. Ezért a GYIK-ben is helyet kaptak a panaszkezeléssel kapcsolatos kérdések – például hogyan nyújthatod be és milyen formában -, valamint megtalálod Panaszkezelési szabályzatunkat is.

Reméljük, Te is hasznosnak és érdekesnek találod megújult oldalunkat!

Hogy tetszik az új GYIK? Írd meg nekünk kommentben!