Mire számíts, ha az otthonszolgáltatást választod?
Tudj meg többet a Provident kölcsöneiről, valamint a kölcsön mellé külön díj ellenében, opcionálisan igényelhető Otthoni szolgáltatásról!
A kölcsönt a Provident alapesetben banki átutalás útján bocsátja rendelkezésre, a kölcsönigény rögzítésére és pozitív hitelbírálatot követően a szerződéskötésre a Provident ügyfélpontjaiban kerül sor.
A Provident Pénzügyi Zrt.-nél a kölcsön mellé külön díj ellenében egy olyan szolgáltatás is igényelhető, ami kényelmesebbé teheti a pénzügyek intézését! Ez a szolgáltatás az Otthoni Szolgáltatás, amit most részletesebben is bemutatunk!
Mit kell tudni az Otthoni Szolgáltatásról?
Az Otthoni Szolgáltatás előnye, ahogyan azt már a neve is sejteti, hogy az otthonod kényelmében kerül sor a hiteligény rögzítésére, pozitív hitelbírálatot követően a szerződéskötésre és a kölcsönösszeg átadására is, ahogyan a későbbiekben a törlesztésre is. Az otthoni szolgáltatás igénylése esetén erre vonatkozóan a kölcsönszerződés megkötésével egyidejűleg külön megbízási szerződést kell kötnöd, amely tartalmazza a szolgáltatás részleteit, valamint az annak igénybe vételére tekintettel fizetendő díjakat is.
Az otthoni szolgáltatás a kölcsön mellé opcionálisan, külön díj ellenében igényelhető, az otthoni szolgáltatás díja nem része a THM-nek.
Kik számára lehet jó választás?
Elsősorban akkor érdemes a kölcsön mellé külön díj ellenében az Otthoni Szolgáltatást igényelni, ha szeretnél gyorsan, készpénzben hozzájutni a kölcsönösszeghez, nem rendelkezel bankszámlával, vagy nem szeretnél, esetleg nincs lehetőséged elutazni ügyfélpontjainkba.
Hogyan működik a szolgáltatás?
Területi munkatársunk egy előre egyeztetett időpontban felkeres az otthonodban, hogy személyesen átbeszéljétek a hitelfelvétel és a kölcsön részleteit, jellemzőit, a legfontosabb tudnivalókat, rögzítse a hitelbírálathoz szükséges adatokat, ekkor lehetőséged lesz arra is, hogy feltedd neki a kérdéseidet. Amennyiben pozitív a hitelbírálat, a szerződéskötés, majd a kölcsönösszeg átadása is az otthonodban történik meg, a későbbiek során pedig szintén itt adhatod át az esedékes törlesztőrészletet a munkatársunknak.
Ki fog házhoz jönni a Providenttől?
Ügyfeleink elégedettsége fontos számunkra, éppen ezért nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy számukra a lehető legkényelmesebben történjen a hitelintézés, a szerződéskötés és a törlesztés teljes folyamata! A Provident törekszik arra, hogy lehetőség szerint mindig ugyanaz a személy keresse fel az adott ügyfelet, a felkeresésekre pedig mindaz ügyféllel egyeztetett időpontban kerül sor.
Amennyiben a kölcsön mellé Otthoni Szolgáltatást is igényelek, mikor tudok egyeztetni a munkatárssal?
Munkatársainkkal munkaidőben, a banki nyitvatartási időn túl, akár hétvégén is tudsz egyeztetni a kölcsönigény vonatkozásában. A Provident kölcsönei, amennyiben a mellé külön díj ellenében az Otthoni Szolgáltatást is igényled kényelmes és gyors megoldást nyújthatnak akkor is, ha hirtelen lenne szükséged készpénzre!
Felkeltette a lehetőség az érdeklődésedet? Keress fel minket!
Több lehetőség is rendelkezésedre áll, ha kíváncsi lennél arra, hogyan tudsz kölcsönt felvenni a Providenttől. Hívhatsz minket a +36 1 99 99 609-es telefonszámon, de mi is visszahívunk téged, ha elküldöd SMS-ben a HITEL szót a +36 20 332 33 33-as telefonszámra!
A kölcsönről, illetve a mellé külön díj ellenében igényelhető otthoni szolgáltatásról további információkat itt olvashatsz.
Provident tipp: Igényeld a Provident heti kölcsönét, vagy akár a havi kölcsönét és valósítsd meg az elképzeléseidet!