Provident
blog

Provident GYIK: a legfontosabb információk egy helyen

A pénzügyi termékek és szolgáltatások bonyolult világában sokszor nehéz eligazodni, így számos kérdés merülhet fel egy hitelfelvétel kapcsán. Hosszú órákba telhet végigböngészni és értelmezni a szerződési feltételeket. Aki nem mozog otthonosan a hitelek terén, annak idegennek tűnhetnek bizonyos kifejezések. De az is lehet, hogy egyszerűen csak hétvégén vagy késő este lenne szükségünk értékes információkra a kölcsön felvételéhez szükséges dokumentumokkal kapcsolatban, amikor az ügyfélszolgálat épp nem elérhető. Ilyenkor segíthet a GYIK! Ha idáig még nem használtad, akkor cikkünkből most megtudhatod, hogy miről olvashatsz a Provident Gyakran Ismételt Kérdések oldalán, ahol letisztult, átlátható formában adunk válaszokat a felmerülő kérdéseidre. Ráadásul rövid, informatív videókat is találsz, hogy jobban megismerkedj a fontos pénzügyi fogalmakkal.  

Jelen cikk általános jellegű tájékoztatást nyújt a részletezett témával kapcsolatban. A cikk nem minősül útmutatónak, tanácsnak. Kérjük, hogy minden esetben olvasd el a témában fellelhető egyéb információs tartalmakat, illetve kérd szakértő segítségét.

Mire jó a GYIK?

A GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések) egy olyan strukturált felület, amely összegyűjti az összes felmerülő kérdést és meg is válaszolja azokat. A GYIK átlátható módon, különböző témakörökbe vagy kategóriákba csoportosítja az információkat, hogy azok minél könnyebben fogyaszthatók legyenek.

Office manager talks to the new intern

Anélkül kaphatsz hasznos válaszokat, hogy személyesen vagy telefonon kellene egyeztetned az ügyfélszolgálattal. 

Miért hasznos a Provident Gyakran Ismételt Kérdések oldala?

Egyszerűség és áttekinthetőség

A GYIK világosan, könnyen érthető módon foglalja össze a legfontosabb kölcsönigényléssel kapcsolatos információkat. A hitelezés kapcsán nem kell tehát ismerned a pénzügyi szakzsargonokat, vagy amiatt aggódnod, hogy milyen dokumentumokra van szükséged a hitelfelvételhez, hanem egyszerűen és gyorsan áttekintheted a teendőket és tudnivalókat.

Provident tipp: Válaszd a Provident heti kölcsönét vagy havi kölcsönét, és valósítsd meg az elképzeléseidet!

A legfontosabb kérdések egy helyen

Ha bármi kérdésed van a Provident termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatban, akkor jó esély van rá, hogy ezek már másokat is érdekeltek. Ezért ügyfélszolgálatunk sokéves tapasztalata alapján állítottuk össze a tudástárat, hiszen ők azok, akik a legjobb ismerik az ügyfeleket leginkább foglalkoztató kérdéseket. A tenni- és tudnivalókat a legnagyobb alapossággal és érthető módon magyarázzuk el.

Hirlevel banner BLOG 820x420-1

Rengeteg időt spórolhatsz

Az idő pénz, és senkinek sincs ideje végtelen keresgélésre. A Provident GYIK oldalán anélkül kaphatsz válaszokat a hitelezés kapcsán, hogy órákat kellene online kutatással töltened. Ráadásul a hét minden napján, 24 órában rendelkezésedre áll.

Tudatosabbá válhatsz pénzügyeidben

A kérdések között fontos pénzügyi kifejezéseket is feltüntettünk, melyeket nem árt ismerned, hogy tudatos döntéseket tudj hozni. Ilyen például, hogy, mi az a sokat emlegetett THM, vagy mit jelent a KHR lista?

Milyen hasznos infókat találsz GYIK oldalunkon?

A Provident Gyakran Ismételt Kérdések oldalán összesen 6 kategóriát alakítottunk ki a legfontosabb tudnivalókról, hogy könnyedén megtalálhasd, amit keresel, legyen az:

  • Kölcsönigénylés
  • Hitelbírálat és szerződéskötés
  • Előrelátó Csomag
  • Otthoni Szolgáltatás
  • KHR lista
  • Panaszkezelés

Kölcsönigénylés

Ha kölcsönigénylés előtt állsz, a GYIK oldalon megtudhatod például, hogy mire érdemes figyelned hitelfelvétel előtt, milyen hiteltípusok léteznek, mekkora  összeget vehetsz fel, és mik a kölcsön feltételei, valamint olvashatsz az igénylés folyamatáról.

Tudatokozódhatsz például arról is, hogy mi van, ha korábban volt elutasításra került hitelkérelmed.

De felmerülhetnek még olyan kérdések is, mint:

  • Mennyi idő alatt kaphatsz kölcsönt?
  • Meddig kell visszafizetned a hitelt?
  • Van-e lehetőség előtörlesztésre?
  • Hogyan fizethetők a törlesztőrészletek?
  • Mit kell tudni a hitelfolyósításról és visszafizetésről?

Hitelbírálat és szerződéskötés

A hitelkérelem kapcsán sarkalatos kérdés lehet, hogy mikorra kaphatod meg a kölcsönt? Többek között segítünk abban, hogy mire kell készülnöd a kölcsön elbírálása során, vagy hogy milyen dokumentumokat kell összekészítened, hogy zökkenőmentes lehessen a procedúra.

Fontos kérdés lehet az is, hogy hogyan szüntethető meg egy hitelszerződés, illetve miként történik a személyes adatok kezelése.

Előrelátó csomag

A Provident Előrelátó Csomagja számos élethelyzetre nyújthat megoldást, amellyel kapcsolatban szintén adódhatnak kérdések. Ilyen lehet, hogy mit tartalmaz ez a szolgáltatás, és miként lehet igényelni. Illetve nem árt arról sem tájékozódni, hogy milyen gyakran kell fizetni és felmondható-e.

Otthoni Szolgáltatás

Otthoni Szolgáltatásunk kényelmes, egyszerű, gyors és kiszámítható, ami maximálisan az ügyfelek kényelmét szolgálja. A GYIK többek között abban is segít, hogy hogyan juthatsz otthonodban gyorsan készpénzhez, miként történik a hitel bírálata, valamint maga a szerződéskötés, illetve hogyan törleszthető a kölcsön.

KHR lista

Kölcsönigényléskor fontos a KHR – vagy ahogy sokan ismerik, a BAR listáról beszélni, hiszen ez befolyásolhatja, hogy kaphatsz-e hitelt vagy sem. Nem árt tehát tisztában lenned azzal, hogy mi az a negatív és pozitív KHR lista, vagy ha esetleg felkerültél a negatív KHR listára, akkor hogyan és mennyi idő után törölhetik onnan az adataidat.

Panaszkezelés

Nagyon fontosnak tartjuk azt is, hogy ügyfeleink elmondhassák véleményüket és panaszukat. Hogy minél egyszerűbbé tegyük ezt, a Gyakran Ismételt Kérdésekben is kitérünk arra, hogy milyen módon juttathatod el ezeket hozzánk, valamint könnyen elérhetővé tettük Panaszkezelési szabályzatunkat is.

Te milyen kérdésekkel bővítenéd még GYIK oldalunkat?  Írd meg nekünk kommentben!