Provident
blog

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban – 4 díjjal jutalmazták a Providentet

1500 üzlet és ügyfélpont versenyében megmérettetve 3 kategóriában ért el első helyezést a Provident Pénzügyi Zrt. ügyfélszolgálata. A legjobb személyes, telefonos, elektronikus ügyfélkiszolgálás területén nyújtott teljesítményének elismerése mellett még a „Legjobb Élmény Szolgáltató” különdíjat is elnyerte cégünk a telefonos ügyfélkezelés terén.

Az előző évek díjaival együtt – 2011-ben, 2013-ban és 2014-ben is több területen sikerült első helyezést elérni – a Provident diadala egyedülálló a ClientFirst Consulting Kft. által alapított Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj történetében.

A verseny szervezői 6500 ügyfél elégedettségét mérték fel a tesztelések során, és több mint 200 000 próbavásárlás alapján szűrték le az eredményeket. A mérések során észlelték, hogy a magyar vásárlók elvárásai érezhetően magasabbak az elmúlt évekhez képest, ebből kifolyólag az igényeikre odafigyelő, érzékeny, gyorsan reagáló vállalatok jelentős növekedésre tettek szert.

Köszönjük kollégáinknak és ügyfeleinknek, hogy évről évre jobbak lehetünk!