Hogyan jelezhetem a panaszomat?

SZEMÉLYESEN

A Társaság a személyesen tett szóbeli panaszokat
– elsősorban a 1082 Budapest, Kisfaludy u. 32-38. III. emelet alatti telephelyén, ahol a panaszok kezelését végző Ügyféltájékoztatási csoport munkatársai elérhetőek
– munkanapokon hétfőn 8 órától 17 óráig,
– valamint keddtől pénteken 8 órától 16 óráig, továbbá
– valamennyi Hitelpontjában fogadja, azok nyitvatartási idejében.
A Hitelpontok elérhetőségét itt találja: Hitelpontok
Hitelpontjaink nyitva tartási idejéről kérjük tájékozódjon Központi Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06-80-60-60-60), ahol időpontot is tud foglalni az ügyintézésre.

TELEFONON

A telefonon közölt panaszt a 06-80-60-60-60-as telefonszámon (Központi Telefonos Ügyfélszolgálaton) a Társaság munkatársai a hét minden napján (hétvégén is) 7 óra 30 perctől 20 óráig fogadják.

ÍRÁSBAN

Az írásba foglalt panaszt
– személyesen, vagy más által átadott irat, így különösen meghatalmazott útján;
– postai úton 1082 Budapest, Futó u. 47-53. (a levelet az Ügyféltájékoztatási Csoport részére címezve);
– elektronikus úton a provident@provident.hu e-mailcímen;
– telefaxon a 06 1 354 4072-es számon juttathatja el Társaságunkhoz.
A panaszkezeléssel kapcsolatban részletes tájékoztatást a Panaszkezelési Szabályzat tartalmaz, melyet itt érhet el: Panaszkezelési Szabályzat.
Panaszát az alábbi panasz-bejelentő nyomtatványon is bejelentheti: Panasz-bejelentő nyomtatvány