Hogyan jelezhetem a panaszomat?

SZEMÉLYESEN

A Társaság a személyesen tett szóbeli panaszokat

– Székhelyén (1082 Budapest, Futó utca 47-53.)
      munkanapokon hétfőtől-csütörtökig 8 órától 17 óráig,
      valamint pénteken 8 órától 16 óráig, továbbá

– valamennyi Hitelpontjában fogadja, azok nyitvatartási idejében.

A Hitelpontok elérhetőségét itt találja: Hitelpontok

Hitelpontjaink nyitva tartási idejéről kérjük tájékozódjon Központi Telefonos Ügyfélszolgálatunkon (06-80-60-60-60), ahol időpontot is tud foglalni az ügyintézésre.

TELEFONON

A telefonon közölt panaszt a 06-80-60-60-60-as telefonszámon (Központi Telefonos Ügyfélszolgálaton) a Társaság munkatársai a hét minden napján (hétvégén is) 7 óra 30 perctől 20 óráig fogadják.

ÍRÁSBAN

Az írásba foglalt panaszt

– személyesen, vagy más által átadott irat, így különösen meghatalmazott útján;

– postai úton 1382 Budapest, Postafiók 12. (a levelet az Ügyféltájékoztatási Csoport részére címezve);

– elektronikus úton a provident@provident.hu e-mailcímen;

– telefaxon a 06 1 354 4072-es számon juttathatja el Társaságunkhoz.

A panaszkezeléssel kapcsolatban részletes tájékoztatást a Panaszkezelési Szabályzat tartalmaz, melyet itt érhet el: Panaszkezelési Szabályzat.

Panaszát az alábbi panasz-bejelentő nyomtatványon is bejelentheti: Panasz-bejelentő nyomtatvány