Mi a pozitív KHR lista?
A pozitív KHR lista a magánszemélyek hitelszerződés-adatait tartalmazó adatbázis egy teljeskörű nyilvántartás, amely a hazai hitelintézetek által kötött valamennyi élő (az ilyen irányú ügyfélnyilatkozatot tevő személyek esetén pedig a lezárt) lakossági hitel- vagy hiteljellegű szerződés adatait tartalmazza. Tovább olvasom
Mi a negatív KHR lista?
A KHR ún. negatív listájára azon természetes személyek mulasztásának adatai kerülnek rögzítésre, akik a hitel- vagy hiteljellegű szerződésben vállalt kötelezettségeiknek a mindenkori minimálbér összegét meghaladó mértékben, folyamatosan több mint 90 napon keresztül nem tettek eleget. A két feltételnek egyidejűleg kell teljesülnie. Tovább olvasom
Miért válasszam a Providentet?
– A Provident Pénzügyi Zrt. meghatározó szereplő a személyi kölcsönök piacán. Kis összegű, rövid lejáratú, fedezet nélküli kölcsönöket kínál. – A kölcsön mellé külön díj ellenében igénybe vehető Otthoni szolgáltatásunk révén a kölcsön ott is elérhető, ahol nincsenek bankfiókok, illetve Provident kirendeltségek. – Provident kölcsönét hetente, havonta is fizetheti. Nincsenek rejtett költségek. A futamidő alatt a […] Tovább olvasom
Hogyan igényelhetek kölcsönt?
Ügyfélszolgálatunk a 06 80 40 60 60 (ingyenes) telefonszámon érhető el, amelyen: – Hiteligénylési szándékát, valamint a telefonon közölt szóbeli panaszát a hétfőtől szombatig 7:30 és 20:00 óra között tudja jelezni, – Bármilyen egyéb kérdésével kapcsolatban munkatársaink hétfőtől péntekig 07:30 és 20:00 óra között tudnak Önnek segíteni. Kölcsönigényléshez, kölcsönnel kapcsolatos információk kéréséhez kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül: – használja a „Kölcsönigénylés” menüpontot […] Tovább olvasom
Milyen dokumentumokat készítsek elő a hiteligényléshez?
A hiteligényléshez az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatnia: a) érvényes személyazonosságot igazoló okmány érvényes személyi igazolvány vagy ideiglenes személyi igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély b) lakcímet igazoló okmány lakcímkártya amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás alapjául szolgáló […] Tovább olvasom
Mindenképpen szükségem van bankszámlára ahhoz, hogy kölcsönhöz jussak?
A kölcsön folyósításának feltétele, hogy Ön rendelkezzen saját vagy közös tulajdonában álló lakossági forint bankszámlával, vagy lakossági forint bankszámla feletti korlátlan rendelkezési joggal. Ha azonban a kölcsön mellé, külön díj ellenében igénybe veszi Otthoni Szolgáltatásunkat, akkor nincs szükség bankszámlára. Ebben az esetben, a kölcsön összegét, a szerződés megkötésével egyidejűleg, készpénzben, otthonában veheti át területi munkatársunktól. Továbbá […] Tovább olvasom
Mennyi idő alatt kapom meg az igényelt kölcsönt?
Amennyiben Ön átutalással szeretne a kölcsönösszeghez jutni, akkor a telefonos hiteligénylés során munkatársunk időpontot egyeztet Önnel hitelpontunkba a kölcsönigény írásban történő rögzítésére. Pozitív hitelbírálat esetén, a kölcsönszerződés megkötésére is a Társaság kirendeltségén kerül sor, majd a szerződéskötést követő 10 munkanapon belül a kölcsönt az Ön által megadott bankszámlaszámra utaljuk. Amennyiben a kölcsön mellé külön díj […] Tovább olvasom
Hogyan történik a hitelbírálat és a szerződéskötés?
A telefonon, interneten vagy munkatársunk útján jelzett igénylési szándékot követően munkatársunk megkeresi Önt telefonon. Ezt követően, – Önnek a legközelebbi kirendeltségünkbe kell befáradnia egy előre egyeztetett időpontban, ahol megtörténik a hiteligény felvétele. Amennyiben Ön az előre egyeztetett időpontban a kölcsönigényléshez szükséges dokumentumokat hiánytalanul bemutatja, és munkatársunk nyomban le tudja bonyolítani a hitelbírálatot, valamint a szerződéskötéshez […] Tovább olvasom
Hogyan történik a kölcsön folyósítása és törlesztése?
Ön eldöntheti, hogy – a kölcsönt banki átutalás útján kéri folyósítani és azt ugyancsak banki átutaláson keresztül, a kölcsönszerződésben vállaltaknak megfelelően törleszti. Ebben az esetben a kölcsön igénylése és a szerződéskötés előre egyeztetett időpontban, a Provident hitelpontjában történik. A bankszámlával és a törlesztőrészletek utalásával kapcsolatban felmerülő banki költségek Önt terhelik; – vagy külön díj ellenében […] Tovább olvasom